Športni semaforji in moj dragi

Moj dragi obožuje NBA tekme in vedno, ampak resnično vedno komentira nekaj kar verjetno ne boste nikoli pričakovali. Moj dragi namreč med gledanjem NBA tekme skoraj vedno komentira kako lepo izgledajo športni semaforji.

In če se sprašujete kaj? No to se čudim tudi jaz. Ampak zadeve so logične, če bi vedeli, da se moj dragi ukvarja z marketingom. Torej zanj so športni semaforji oglasna površina, lahko bi rekli marketing površina, ki obiskovalcem športnega dogodka, poleg samega rezultata sporoča še veliko več.

Verjetno vam to ni jasno, tako kot meni ni bilo, saj sem vedno mislila, da so športni semaforji nekaj kar ljudje skoraj ne opazijo, če pa že opazijo opazijo samo rezultat na samem semaforju in ne ostalih zadev. Toda športni semaforji, ki prikazujejo samo rezultat, so v očeh mojega dragega zastareli semaforji.

Ko on gleda na športne semaforje, vidi v njih veliko več, kot samo orodje za prikaz rezultata. Športni semaforji, sploh tisti, ki jih vidite na NBA tekmah imajo veliko več zmogljivosti. Kot prvo, so za razliko od večine športnih semaforjev montiranih v slovenskih dvoranah montirani v center dvorane in omogočajo štiristranski pogled na sam semafor. Poleg samega rezultata pa imajo športni semaforji ogromno možnosti, da prikazujejo utrinke s same tekme, utrinke med samimi prekinitvami, spodbude za navijače in seveda sporočila oglaševalcev, ki so lahko stalno prisotna ali so prisotna med prekinitvami, kot klasični TV oglasi, ki jih lahko ljudje spremljajo doma.

In seveda prav te možnosti, dajejo mojemu dragemu ideje, kako zelo bi lahko napredoval slovenski šport oziroma športni marketing v posameznih dvoranah. To pa pomeni, več opcij za oglaševalce in posledično več  denarja v klubsko blagajno. In seveda moj dragi ne bi bil moj dragi, če se ne bi povezal s podjetjem, ki je zastopnik teh kvalitetnih športnih semaforjev v Sloveniji.